Na bazie doświadczeń naszych klientów wiemy o tym, że efektywność biura wynika z zaangażowania pracowników w proces pozyskiwania i sprzedaży mieszkań.
Wiemy jak szkolić Twoich pracowników aby efektywnie pozyskiwali i obsługiwali klientów. Nasi trenerzy to praktycy na rynku nieruchomości, którzy nauczą Cię jak pozyskiwać mieszkania i klienta droga telefoniczną oraz jak zachęcić do odwiedzin Twojego biura.
Wzrost wyników sprzedaży po naszych szkoleniach uzyskujemy zarówno poprzez gotowe scenariusze rozmów i dzwonienie do klientów w pierwszych godzinach szkolenia (pozyskanie mieszkań drogą telefoniczną), oraz poprzez modyfikacje zachowań sprzedażowych, oddziaływanie na postawy i przekonania jak również przez tworzenie nowych standardów w tym obszarze.
Przykłady realizowanych tematów
Jak pozyskać mieszkanie klienta przez telefon. Skuteczny pozysk.
Jak zachęcić klienta do odwiedzin Twojego biura?
Jak pisać oferty w sieci, aby zachęcić klienta?
Jak promować markę agenta w sieci?
Kreowanie korzystnego wizerunku biura na lokalnym rynku.
Budowanie trwałych relacji z klientem na każdym etapie transakcji.
Prawidłowe przygotowanie nieruchomości do sprzedaży.
Wyłączność w pośrednictwie w obrocie nieruchomościami– przekonaj siebie i innych.
Rodzaje umów na rynku nieruchomości.
Kompletowanie dokumentów niezbędnych do transakcji,
Negocjacje w pośrednictwie w obrocie nieruchomościami.
Negocjacje prowizji.
Licytacje od syndyka i komornika - jak przeprowadzić klienta przez proces zakupu nieruchomości?
Na zlecenie przygotowujemy program wdrażania do pracy Twoich pracowników w pośrednictwie w obrocie nieruchomościami.