Sprzedaż i obsługa klienta - Skeleton

Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta

Wzrost wyników sprzedaży po naszych szkoleniach uzyskujemy zarówno poprzez drobne modyfikacje zachowań sprzedażowych, oddziaływanie na postawy i przekonania  jak również przez tworzenie nowych standardów w tym obszarze.

Szereg projektów sprzedażowych wymaga zaprojektowania procesu od podstaw, tworzenia nowych rozwiązań szkoleniowych, co jest możliwe do osiagniecia poprzez nowoczesne, ogólnoświatowe gry szkoleniowe.

Przykłady realizowanych tematów z zakresu sprzedaży i obsługi klienta:

Techniki sprzedaży
Efektywna prezentacja handlowa
Trening zbijania obiekcji
Trening umiejętności handlowca
Finalizacja sprzedaży
Pozyskiwanie klienta przez telefon
Skuteczne umawianie spotkań przez telefon
Budowanie relacji z klientami
Obsługa klienta w punkcie sprzedaży
Obsługa klienta przez telefon
Obsługa klienta w oparciu o MBTI
Asertywna obsługa reklamacji
Typologia klientów
Reklamacje i obsługa trudnego klienta
Dla firm, planujących wielomiesięczne oraz złożone procesy szkoleniowe, z chęcią przygotujemy dedykowane i specjalistyczne szkolenia dla działu sprzedaży.
Skontaktuj się z nami

Kontakt

Skeleton - nowoczesne szkolenia biznesowe
ul. Spółdzielcza 1
Kamieniec Wrocławski

Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta

Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta są zawsze skrojone na miarę potrzeb twojej firmy

Wzrost wyników sprzedaży po naszych szkoleniach uzyskujemy zarówno poprzez drobne modyfikacje zachowań sprzedażowych, oddziaływanie na postawy i przekonania  jak również przez tworzenie nowych standardów w tym obszarze. Szereg projektów sprzedażowych wymaga zaprojektowania procesu od podstaw, tworzenia nowych rozwiązań szkoleniowych, co jest możliwe do osiagniecia poprzez nowoczesne, ogólnoświatowe gry szkoleniowe.

Przykłady realizowanych tematów z zakresu sprzedaży i obsługi klienta:

  • Techniki sprzedaży
  • Efektywna prezentacja handlowa
  • Trening zbijania obiekcji
  • Trening umiejętności handlowca
  • Finalizacja sprzedaży
  • Pozyskiwanie klienta przez telefon
  • Skuteczne umawianie spotkań przez telefon
  • Budowanie relacji z klientami
  • Obsługa klienta w punkcie sprzedaży
  • Obsługa klienta przez telefon
  • Obsługa klienta w oparciu o MBTI
  • Asertywna obsługa reklamacji
  • Typologia klientów
  • Reklamacje i obsługa trudnego klienta

Dla firm, planujących wielomiesięczne oraz złożone procesy szkoleniowe, z chęcią przygotujemy dedykowane i specjalistyczne szkolenia dla działu sprzedaży.