Zarządzanie biurem i administracja, to zawód dla osób które lubią pracę biurową i pracę z ludźmi. To profesja, która cieszy się dobrą opinią i poszanowaniem społecznym. To także zwód gwarantujący stabilny dochód. Kończąc nasz kurs możesz otworzyć własną agencję/ biuro lub szukać zatrudnienia jako pracownik/ sekretarz/ asystent ds. biurowych lub jako menadżer w różnych gałęziach biznesu.
Wymagania do zapisu: ukończone 18 lat.
Nasze szkolenie dostępne jest w formie pdf, co daj Ci możliwość uczenia się gdzie chcesz i kiedy tylko chcesz!
Zdobądź zawód przyszłości już dziś!
Zamiast zapisywać się na tradycyjne szkolenia, kursy zacznij działać z naszym szkoleniem. Będziesz mógł wdrażać wiedzę z dnia na dzień, a z pomocą wskazówek zawartych w poszczególnych rozdziałach możesz doskonalić swoje kompetencje zawodowe każdego dnia.
Lepsza praca, to lepsze życie!
Czego się nauczysz:
Moduł: Zarządzanie
Wprowadzenie do podstaw zarzadzania zasobami ludzkimi w praktyce
Style kierowania
Wprowadzenie do problematyki zarządzania
Organizacja zespołu
Role i praca w zespole projektowym
Zarządzanie sobą w czasie
Komunikacja w zespole
Twórcze rozwiązywanie problemów
Zadania i rola kierownika zespołu
Delegowanie zadań
Kultura organizacji
Moduł: Obsługa klienta
Psychologiczne podstawy zachowań klienta typy zachowań klienta na rynku
Umiejętności związane z budowaniem wizerunku profesjonalisty podczas obsługi klienta.
Obsługa klienta w urzędzie
Trudne sytuacje podczas obsługi klienta
Obsługa klienta w Internecie
Sprzedaż i reklama
Obsługa klienta i techniki handlowe
Moduł: Profesjonalny pracownik biurowy
Informacja w pracy biurowej
Korespondencja w sprawach osobowych, finansowych, z kontrahentami przedsiębiorstwa, instytucjami finansowymi, organizacjami administracji rządowej i samorządu terytorialnego
Rodzaje urządzeń biurowych
Rodzaje i sposoby tworzenia dokumentacji biurowej
Zarządzanie dokumentacją
Obsługa klientów
Trudne sytuacje w pracy
Dokumentacja elektroniczna
Tworzenie Akt osobowych
Archiwizacja dokumentów
Zadania sekretariatu
Wyposażenie sekretariatu
Opis stanowiska asystentki-sekretarki
Obowiązki i zadania asystentki-sekretarki
Co zyskasz, kupując ten kurs?
Każdy uczestnik kursu otrzymuje zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia, w formie pdf w języku polskim, angielskim i niemieckim (dokumenty przesyłamy na Państwa adres mailowy). Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową, liczba godzin na dyplomie to 100.
Nasze szkolenia mogą pomóc w podjęciu pracy w Polsce i krajach Unii Europejskiej. Kurs honorowany jest przez urzędy pracy, fundacje i jest pomocnym dokumentem przy składaniu wniosku o dofinansowanie z UE i pomaga przy zakładaniu własnej działalności gospodarczej i składaniu wniosku o dofinansowanie z UP.
Dlaczego warto z Nami zdobywać wiedzę?
Firma Skeleton istnieje na rynku od 2015 r. Specjalizuje się w kursach biznesowych, zawodowych, hobbistycznych i doszkalających w trybie e-learningowym. Nasza usługa skierowana jest do osób, które chcą zdobyć nowy zawód, podnieść swoje kwalifikacje zawodowe lub zdobyć wiedzę, ale szczególnie polecane są dla osób pragnących zaistnieć na rynku pracy. Firma Skeleton miała przyjemność tworzyć projekty szkoleniowe dla sektora administracji państwowej, wyższych uczelni i sektora biznesowego. Współpracujemy przy tworzeniu kursów z ekspertami z doświadczeniem praktycznym.
Skeleton jest instytucją szkoleniową
Posiadamy wpis do Ewidencji Szkół i Placówek Niepublicznych o nr. RSPO palcówki: 274552
Posiadamy Certyfikat Jakości usług SUS o nr DEKRA/SUS/000782
Wpis gwarantuje Państwu rzetelność dokumentu, ponieważ po ukończeniu kursu uczestnik otrzymuje zaświadczenie oparte o wytyczne Ministra Edukacji Narodowej.
Zaświadczenie wydane na podstawie § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175). Zaświadczenie nie daje uprawnień do wykonywania zawodu. Nie zastępuje dyplomu studiów wyższych lub innych dokumentów wymaganych przepisami prawa dla wykonywania zawodu.
